Mąkę przesiać do miski, dodać sól i pokrojone w kostkę zimne masło, wszystko razem rozcierać w palcach do uzyskania grudkowatej konsystencji. Dodać żółtka, zagnieść gładkie ciasto. Formę do tarty wysmarować masłem, wykleić ciastem i wstawić do lodówki na 30 minut.. Szparagi umyć, odciąć łykowate fragmenty u nasady, pozostałe części łodyg pokroić na mniejsze kawałki. Pomidorki pokroić na połówki. W misce roztrzepać jajka, dodać śmietanę, starty na drobnych oczkach tarki czosnek oraz po ok. łyżeczce soli, pieprzu i suszonych ziół prowansalskich, wymieszać. Piekarnik nagrzać do 180 stopni, ciasto wyjąć z lodówki, ponakłuwać widelcem i piec przez ok. 15 min. Wyjąć z piekarnika, wyłożyć szparagi, pomidorki oraz kawałki łososia, a następnie wylać masę z jajek i śmietany. Piec w 180 stopniach góra-dół przez o 30 min.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.