Mikołajkowy Blok Reklamowy 2020

17 grudnia 2020

Suempol postanowił dołączyć do rodziny firm pomagających wraz z Polsatem potrzebującym dzieciom. W ten sposób po raz pierwszy w historii nasz spot reklamowy można było obejrzeć podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego, który był emitowany 6 grudnia na głównym kanale Polsatu.

„Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media oraz Partnerów, cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów.

Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci –
podopiecznych Fundacji POLSAT – obejrzało 6 806 157 widzów!
Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych.

Średnio w grupie 4+ było to 37,3% udziałów, a w grupie 16-49 aż 41,3% (wyniki live)!

Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.574.464,49 złotych, to prawie o 1/3 więcej niż w ubiegłym roku!”

Źródło: Biuro Reklamy Polsat Media

Podsumowanie Mikołajkowego Bloku Reklamowego 2020