„Follow the Fish” – akcja promująca dzikiego łososia Sockeye z Alaski
4 lipca 2025Suempol, jako polska firma od lat specjalizująca się w najwyższej jakości produktach rybnych, z dumą zorganizował wspólnie z Alaska Seafood Marketing Institute oraz United States Department of Agriculture (USDA) akcję promocyjną pod hasłem „Follow the Fish”. Celem wydarzenia było przybliżenie klientom wyjątkowego smaku dzikiego łososia Sockeye z Alaski oraz promocja idei świadomej i zrównoważonej konsumpcji ryb.

Akcja odbyła się w dniach 24–30 czerwca w naszych sklepach firmowych w Krakowie i Bielsku Podlaskim oraz w Bistro Pan Łosoś w Białymstoku. Klienci mogli skorzystać z wyjątkowej oferty – przy zakupie jednego opakowania dzikiego łososia Sockeye 100 g, drugie otrzymywali gratis. Do zakupów dołączaliśmy materiały z kulinarnymi inspiracjami. Podpowiadały one, jak w prosty i smaczny sposób przygotować posiłki z wykorzystaniem promowanego produktu.
Kulminacyjnym momentem tygodnia była degustacja, która odbyła się w czwartek, 26 czerwca. We wszystkich lokalizacjach Suempol klienci mogli spróbować różnych wariantów dzikiego łososia Sockeye.
Szczególnym wyróżnieniem dla całej akcji była wizyta Konsul Stanów Zjednoczonych, pani Sharayah Heidenhain, w krakowskim sklepie firmowym Suempol. Jej obecność nie tylko podkreśliła rangę wydarzenia, ale również znaczenie współpracy polsko-amerykańskiej w promowaniu zdrowego stylu życia i wysokiej jakości produktów rybnych.
Akcja „Follow the Fish” spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Dla nas była to także okazja, by jeszcze szerzej promować unikalne właściwości dzikiego łososia Sockeye. Dzięki temu mogliśmy również budować świadomość na temat zrównoważonego rybołówstwa