Kofta z łososia wyróżniona w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail 2024
31 października 202429 października 2024 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się finałowa gala, podczas której ogłoszono wyniki 6. edycji plebiscytu w konkursie "Złote Innowacje FMCG & Retail". Miło nam poinformować, że nasz produkt, kofta z łososia, został wyróżniony w grupie skład w kategorii żywność.
Konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowany jest już od kilku lat. Organizatorem wydarzenia tradycyjnie było wydawnictwo Fischer Trading Group Sp. z o.o., wydawca miesięcznika Hurt & Detal oraz Food from Poland, które każdego roku wyłania najbardziej innowacyjne produkty, koncepty i rozwiązania retailowe, które pojawiły się w przestrzeni handlowej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Podczas wieczornej gali ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Kluczowe były głosy konsumentów, którzy w specjalnej internetowej ankiecie wyłonili liderów rynku. Oddawali oni głosy na produkty z pięciu grup: smak, skład, opakowanie, odpowiedź na potrzeby i chwile z produktem. Za pierwsze miejsce przyznano prestiżowe statuetki, a zdobywcy miejsc drugiego i trzeciego otrzymali wyróżnienia.
Konsumenci biorący udział w głosowaniu w plebiscycie dostrzegli koftę z łososia marki Suempol. Zdobyła ona wyróżnienie w grupie skład w kategorii żywność. Nasz produkt to delikatne danie z łososia atlantyckiego, pieczone i przyprawione, łączące w sobie wyrafinowany smak i wartości odżywcze. Kofta z łososia zawiera wysoką zawartość białka oraz kwasów omega-3, co wspiera zdrowy styl życia. Ponadto, dzięki możliwości serwowania na zimno, ciepło lub z grilla, kofta z łososia stanowi uniwersalną przekąskę na różne okazje.
Dziękujemy za to wyróżnienie, które motywuje nas do dalszego rozwoju innowacyjnych produktów!