Nuggetsy z łososia Suempol z wyróżnieniem w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail 2025
29 października 202528 października 2025 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się gala finałowa 7. edycji konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail - jednego z najważniejszych plebiscytów branży spożywczej i handlowej w Polsce. Z ogromną radością informujemy, że nuggetsy z łososia Suempol zostały wyróżnione przez konsumentów w grupie „smak” w kategorii „produkty rybne”.
Dostrzeżenie naszego produktu i przyznanie wyróżnienia to dla nas szczególne potwierdzenie, że odwaga w odkrywaniu nowych form podawania łososia naprawdę się opłaca. Nuggetsy z łososia to produkt, który powstał z ciekawości i pasji do poszukiwania nowych sposobów na podanie ryby – prostych, smacznych i inspirujących do przełamywania schematów w kuchni. To właśnie ta ciekawość i odwaga w tworzeniu nowych smaków sprawiły, że nuggetsy zyskały uznanie zarówno wśród konsumentów, jak i branży. W tegorocznej edycji do konkursu zgłoszono 289 różnych produktów.
Konkurs Złote Innowacje FMCG & Retail, organizowany przez wydawnictwo Fischer Trading Group, wydawcę magazynów Hurt & Detal oraz Food from Poland, co roku wyróżnia marki, które wyznaczają kierunki rozwoju rynku. Zwycięzców i wyróżnionych wyłaniają głosy konsumentów, oddawane w internetowej ankiecie. Produkty oceniane są w pięciu kategoriach: smak, skład, opakowanie, odpowiedź na potrzeby oraz chwile z produktem.
Dziękujemy wszystkim, którzy oddali głos na nasz produkt. To dla nas motywacja, by wciąż inspirować, odkrywać i pokazywać, że łosoś może zaskakiwać na wiele sposobów.