Przygotuj ciasto. W misce wymieszaj mąkę z solą, dodaj masło i rozetrzyj palcami, aż powstaną drobne okruszki. Dodaj jajko i wodę, zagniatając ciasto, aż będzie gładkie. Owiń w folię i odłóż do lodówki na co najmniej 30 minut.
Następnie przygotuj nadzienie. Szparagi obgotuj w lekko osolonej wodzie przez około 3 minuty, następnie szybko zanurz w zimnej wodzie, aby zatrzymać gotowanie. Odsącz i odłóż na bok. W misce wymieszaj jajka ze śmietanką, dodaj sól i pieprz do smaku. Dodaj pokruszony ser kozi i delikatnie wymieszaj. Rozgrzej piekarnik do 180°C. Rozwałkuj ciasto na grubość około 5 mm i wyłóż nim formę do tarty, nakłuwając dno widelcem. Na spodzie ciasta ułóż plastrowanego łososia, a na nim szparagi. Zalej całość przygotowanym sosem. Piecz w piekarniku przez około 35-40 minut, aż nadzienie stężeje i wierzch się ładnie zrumieni.
Przed podaniem pozwól tarcie nieco ostygnąć. Udekoruj świeżymi ziołami i dopraw wedle uznania solą i pieprzem.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.