Alaska w chwilę? To możliwe!

11 października 2023

Rusza kampania promująca produkty z portfolio firmy Suempol powstałe na bazie łososia pacyficznego dzikiego Sockeye z Alaski. Jej celem jest przybliżenie Polkom i Polakom informacji na temat tego gatunku łososia, jak i korzyści wynikających ze spożywania go. Dzięki współpracy z Alaska Marketing Seafood Institute komunikacja będzie prowadzona wieloma kanałami, zarówno w przestrzeni cyfrowej jak i miejskiej.

Łosoś dziki z Alaski

Łosoś pacyficzny dziki Sockeye z Alaski to pełen naturalnego bogactwa gatunek, źródło białka, antyoksydantów. Łowi się go w sposób zrównoważony. Pod marką Suempol można go znaleźć w formie klasycznych plastrów wędzonych na zimno, jak też w mniej oczywistych formach: wędzonego na gorąco w kremie bądź jako parówki z łososia dzikiego. W ramach kampanii „Alaska w chwilę? To możliwe!” podkreślamy głównie jego pochodzenie. Każdy, w myśl głównego hasła kampanii, ma bowiem smak odległej Alaski na wyciągnięcie ręki: po produkt na półce sklepowej.

Motyw graficzny kampanii oparliśmy na motywie podróży. Jego głównym „bohaterem” jest opakowanie łososia pacyficznego dzikiego Sockeye z Alaski wędzonego na zimno. W zeszłym miesiącu wygrał on prestiżowe wyróżnienie w Plebiscycie MSC, zdobywając tym samym tytuł Najlepszego Produktu tejże organizacji w 2023 roku. Pojawiające się natomiast w tle drewno oraz krajobraz Alaski oddają dziką naturę owego łososia.

plakat "Alaska w chwilę? To możliwe!"

W ramach kampanii przewidziany jest szereg działań, zarówno online jak i offline. Planowane aktywności obejmują stworzenie dedykowanej strony internetowej, kampanie w firmowych social media oraz Google Ads. Podejmiemy współpracę z twórcami w ramach influencer marketingu. Reklamę będzie można znaleźć na nośnikach typu „Citylight” oraz „AdWalk” w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi. W sklepach, gdzie dostępny jest łosoś pacyficzny dziki Sockeye z Alaski pojawią się dedykowane materiały POS. Kampania obejmuje również obecność w prasie branżowej oraz piśmie „National Geographic”.

Akcja „Alaska w chwilę? To możliwe!” potrwa od połowy października do końca listopada.